Μια ολοκληρωμένη διδακτική πρόταση για τη διδασκαλία του ρήματος "έχει" στην Α' τάξη. Στην παρουσίαση που ακολουθεί θα βρείτε διάφορες δραστηριότες που κάναμε στην τάξη για να μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν και να συνθέτουν τη λέξη "έχει".
Αρχικά, την κυκλώσαμε στο κείμενο, την αναλύσαμε, κυκλώσαμε τις λέξεις έχει, προσέχοντας μην πέσουμε στην παγίδα άλλων λέξεων, γράψαμε στο πινακάκι μας υποθέσεις με το έχει, παίξαμε τον "Ταχυδρόμο" και τρίλιζα.
Για να κατεβάσετε την παρουσίαση, πατήστε εδώ.
Αφού έκοψα τις κάρτες, τις έβαλα σε φάκελο και τις μοίρασα στα παιδιά (τις έστειλαν τα ξωτικά του Άγιου Βασίλη για να μας ενημερώσουν τι έχει φέτος στο εργαστήρι), λέγοντάς τους ένα τραγουδάκι. Τα παιδιά έπρεπε να ανοίξουν και να διαβάσουν το γράμμα τους και να βρουν το ταίρι τους (το παιδάκι που έχει το ίδιο γράμμα με αυτούς). Διαβάσαμε τα γράμματα και γελάσαμε με μερικά γράμματα, ενώ ενθουσιαστήκαμε με άλλα.
Στο τέλος του μαθήματος, παίξαμε, ανά δύο, τρίλιζα, με την οποία τα παιδιά ξετρελάθηκαν και ήθελαν να παίζουν συνέχεια. Το παιχνίδι παίζετε όπως και η τρίλιζα, αλλά ο κάθε μαθητής γράφει με διαφορετικό χρώμα τη λέξη "έχει". Με τον τρόπο αυτό έγραψαν τόσες πολλές φορές τη λέξη "έχει" χωρίς να καταλάβουν ότι κάνουν αντιγραφή. Για να κατεβάσετε το αρχείο, πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου